2/01/2014

MY ROOM

 photo BeFunky_room3jpg_zps3a1bef02.jpg  photo room7_zps470e67d4.jpg Tätä postausta on toivottu jo muutamankin kerran. Jaksoin aamulla kuurata tän huoneen lattiasta kattoon ja otettua kuvat ennen treenejä. Mun huone on siis jaettu kahteen eri tilaan, joita erottaa pieni oveton aukko - siitä en ottanu kuvaa. 1. Tässä ensin nyt mun lepäily osasto uudella Ikean sängyn päädyllä ja unisipparilla. 2. Parasta aamulla aurinko noista ikkunoista
 photo room9_zps97750e6f.jpg  photo room4jpg_zps90a72c26.jpg 3. Lähes koko mun omaisuus on tungettuna näihin laatikoihin. Oon niin kiintyny siihen, että maalasin sen pari vuotta sitten punasesta valkoseks, kun se vanha väri ei oikeen enää passannu yhteen muun väriharmonian kanssa. 4. Ensimmäiset ja viimeset viherkasvit mun luukussa.. Oon mestari tappamaan kasveja, joten nää muoviset on mulle just buenot. Noi kuvakehykset on kaikista kehyksistä mun lemppareita.
 photo room8_zpse379914c.jpg  photo room1jpg_zps1b302f91.jpg 5. Jess, vaatekaapit - rumin kohta mun huoneesta. Tai ainakaan tää kuva ei päästä tota nurkkaa omaan arvoonsa. Myöskään noi hyllyt ei kuulu mun suosikkeihin, koska niitten täyttö silmiä miellyttävästi on suhteellisen hankalaa.. Noi kuvatkin keksin lisätä vasta äskettäin. Nooh, ehkä se toimii nyt ainakin väliaiksesti. 6. Toinen mun lempikaluste, tikkaat. Valkoset, yksinkertaset, eikä voi hukuttaa tavaraan, vaan käyttää siististi sisustuselementtinä.
 photo room10_zps41ebe50a.jpg  photo room5_zps6183cd1a.jpg 7. Huoneen toinen osio - sen aukon toisella puolella. Täällä en muuten enempi aikaa viettele, paitsi jos katon leffaa, laitan itteeni tai teen koulujuttuja. Tuolla sijaitsee nimittäin mun ainut kokovartalopeili, takit, neuleet ja laukut sekä koulupöytä - josta myöskään en ottanu kuvaa. Tulii meinaan aika ikävä vastavalo ikkunasta. 8. Vaaterekki ja mun fjällräveni.

20 kommenttia:

  1. oikun ihana huone, just täydellisen tommonen tyttömäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos♥ Lempeet värit, varsinki valkonen on mun lemppareita!

      Poista
  2. Ah miten ihana huone! Voin kuvitella kuinka ihanaa huoneessasi on vain olla ja juoda teetä.. :')

    VastaaPoista
  3. kiva postaus! vitsi tää sun blogis on kyl ihana<3 tykästyin tähän heti ku tänne tulin :) kirjotustyyli, ulkoasu, banneri, kaikki nappaa! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  4. Ihana saada näitä piristyskommentteja :-) Kiitos♥

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis huone, vau! Tuolla kelpaa varmasti hengailla. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän täällä ihan mielellään aina makoilee :) Kiitos!!

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla